Natasha Oakley

Australská blogerka a spoluautorka instagramového projektu A Bikini A Day (volně přeloženo jako Co den, to bikiny), Natasha Oakley, je v „plavkovém“ byznysu vskutku unikátní postava. Na Instagramu ji najdete pod nickem @tashoakley.

Díky lásce k plavkám se na jednom focení seznámila s Devin Brugman z ostrova Maui (Havaj) a o pár let později, v roce 2012, se jako kamarádky rozhodly, že každý den zveřejní jednu fotku v bikinách. Tak vznikl projekt A bikiny a day (@abikiniaday): cestovat po celém světě po atraktivních plážových destinacích, každý den oblékat a fotit se v jiných bikinách… zní to skoro jako sen.

Bikin měla každá stovky. Může vám to přijít trochu přehnané, ale zkuste se vžít do situace holek vyrůstajících na Havaji nebo v Sydney. Netoužíte po luxusních kabelkách nebo botách od známých návrhářů, vaším snem je mít nepočet bikin různých typů a střihů, protože v nich žijete. Každý den.

 

Natasha Oakley a Devin Brugman, fotografie Monday Swimwear

 

Tento super nápad jim až do dnešního dne přinesl přes 3,5 milionu sledujících (1,9 milionů má profil @tashoakley, 1,3 miliony @devinbrugman a 652 tisíc @abikiniaday). A taky spoustu nabídek od výrobců plavek, kteří je zásobují natolik, že co ten, to opravdu fotí jiné bikiny.

S úspěchem přišel i další nápad, uvést na trh vlastní značku plavek Monday Swimwear (@mondayswimwear). Už z jejího motta „Protože pokud jste v plavkách a je pondělí, máte dobrý den.“ na nás dýchá nomádská atmosféra, rozpálený písek a slaný mořský vzduch…

 

Devin Brugman, fotografie Monday Swimwear

 

V kolekci Monday Swimwear najdete i slavný model jednodílných červených "Baywatch" plavek, které svého času proslavila Pamela Anderson, a dnes se opět vracejí do módy.

Máte o ně zájem? Dejte nám vědět, pár jich pro vás rádi objednáme.

 

 

Natasha Oakley v modelu jednodílných plavek inspirovaných seriálem Baywatch,
fotografie Monday Swimwear

Za celým projektem se kromě cestování a focení skrývá i tvrdá dřina a spousta práce. Holky nemají žádného investora, obchodního partnera nebo agenturu, takže si veškeré kontakty obstarávají samy, a 10 měsíců z roku jsou mimo domov.

Jistě jste si také všimli, že Natasha ani Devin nemají postavy typické pro dnešní modelky. Úspěch v plavkovém businessu se zjevně řídí jinými pravidly, než dnešní high fashion business.

Sdílejte se svými přáteli

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení