Natasha Oakley

Australská blogerka a spoluautorka instagramového projektu A Bikini A Day (volně přeloženo jako Co den, to bikiny), Natasha Oakley, je v „plavkovém“ byznysu vskutku unikátní postava. Na Instagramu ji najdete pod nickem @tashoakley.

Díky lásce k plavkám se na jednom focení seznámila s Devin Brugman z ostrova Maui (Havaj) a o pár let později, v roce 2012, se jako kamarádky rozhodly, že každý den zveřejní jednu fotku v bikinách. Tak vznikl projekt A bikiny a day (@abikiniaday): cestovat po celém světě po atraktivních plážových destinacích, každý den oblékat a fotit se v jiných bikinách… zní to skoro jako sen.

Bikin měla každá stovky. Může vám to přijít trochu přehnané, ale zkuste se vžít do situace holek vyrůstajících na Havaji nebo v Sydney. Netoužíte po luxusních kabelkách nebo botách od známých návrhářů, vaším snem je mít nepočet bikin různých typů a střihů, protože v nich žijete. Každý den.

 

Natasha Oakley a Devin Brugman, fotografie Monday Swimwear

 

Tento super nápad jim až do dnešního dne přinesl přes 3,5 milionu sledujících (1,9 milionů má profil @tashoakley, 1,3 miliony @devinbrugman a 652 tisíc @abikiniaday). A taky spoustu nabídek od výrobců plavek, kteří je zásobují natolik, že co ten, to opravdu fotí jiné bikiny.

S úspěchem přišel i další nápad, uvést na trh vlastní značku plavek Monday Swimwear (@mondayswimwear). Už z jejího motta „Protože pokud jste v plavkách a je pondělí, máte dobrý den.“ na nás dýchá nomádská atmosféra, rozpálený písek a slaný mořský vzduch…

 

Devin Brugman, fotografie Monday Swimwear

 

V kolekci Monday Swimwear najdete i slavný model jednodílných červených "Baywatch" plavek, které svého času proslavila Pamela Anderson, a dnes se opět vracejí do módy.

Máte o ně zájem? Dejte nám vědět, pár jich pro vás rádi objednáme.

 

 

Natasha Oakley v modelu jednodílných plavek inspirovaných seriálem Baywatch,
fotografie Monday Swimwear

Za celým projektem se kromě cestování a focení skrývá i tvrdá dřina a spousta práce. Holky nemají žádného investora, obchodního partnera nebo agenturu, takže si veškeré kontakty obstarávají samy, a 10 měsíců z roku jsou mimo domov.

Jistě jste si také všimli, že Natasha ani Devin nemají postavy typické pro dnešní modelky. Úspěch v plavkovém businessu se zjevně řídí jinými pravidly, než dnešní high fashion business.

Sdílejte se svými přáteli