Z e-shopu k B2B prodeji

Swimsuit.cz vstupuje do nové éry: Z e-shopu k B2B konzultačnímu prodeji

Rok 2025 je pro nás rokem zásadní změny. Po osmi letech úspěšného fungování jako módní e-shop se Swimsuit.cz posouvá na novou trajektorii. Opouštíme čistě B2C model a budujeme externí obchodní tým pro outsourcovaný konzultační prodej, který propojí obchod, marketing a osobní přístup.

Stáváme se partnerem firem, které hledají podporu v prodeji svých produktů a služeb — ať už v segmentu módy, gastronomie, financí nebo realit.

Proč měníme směr?

Od roku 2017 jsme prostřednictvím Swimsuit.cz oslovili tisíce zákaznic, postavili desítky úspěšných kampaní a vytvořili silnou značku. Během těchto let jsme také navázali spolupráci s mnoha modelkami, které se staly tvářemi našich kolekcí a kampaní.

Právě díky této síti kontaktů a naší schopnosti pracovat s lidmi a vytvářet nové spolupráce a týmy jsme si uvědomili, že můžeme nabídnout víc než jen produkty – můžeme nabídnout schopné lidi, kteří umí reprezentovat, prodávat a navazovat vztahy.

Co budujeme?

V současnosti stavíme školený a kvalifikovaný obchodní tým, složený převážně z bývalých modelek, které mají nejen zkušenosti s prezentací, ale i vysokou míru profesní disciplíny, reprezentativní vystupování a zájem o osobní růst.

Díky cílenému školení v oblastech obchodu, marketingu a komunikace tyto dámy nově působí jako obchodní konzultantky pro naše externí klienty.

Komu pomáháme?

Naši klienti působí ve čtyřech hlavních segmentech:

  • Móda: obchodní rozvoj značek a návrhářů formou přímé prezentace kolekcí a navazování B2B partnerství

  • Gastro: podpora vybraných podniků s důrazem na akvizici nových zákazníků, event management a lokální kampaně

  • Reality: asistence při prodeji investičních nemovitostí, zejména v zahraničí, včetně klientské komunikace a péče

  • Finance: prezentace vybraných finančních produktů, osobní poradenství a vytváření důvěry u potenciálních investorů

Naše konzultantky jsou vždy připravené osobně zastupovat značky a produkty, ke kterým mají vztah a které znají. Každý projekt pečlivě vybíráme tak, aby odpovídal nejen obchodním cílům, ale i osobnímu profilu zapojené konzultantky.

Kam směřujeme?

Naším cílem je vytvořit silnou komunitu profesionálních obchodních poradkyň, které budou schopné efektivně podporovat růst našich obchodních partnerů. Věříme v sílu osobních vazeb, důvěry a reprezentativního přístupu.

V době, kdy většina marketingové komunikace probíhá online a anonymně, přicházíme s osobním přístupem k obchodu: tváří v tvář, což ocení zejména výrobci produktů a poskytovatelé služeb, které jsou náročnější na prodej a vyžadují úvodní zaškolení, či jsou stavěná na míru individuálním požadavkům klientů.

 

 

Sdílejte se svými přáteli